Vanaf eind 2019 start 4-tune met de viering van hun 20-jarig bestaan. Als verjaardagstaart serveren wij jullie een concertreeks van 4 concerten, waarvan ondertussen 2 concerten gepasseerd zijn.

programma concertreeks 20 jaar 4-tune

Op 21 december ‘19 was u welkom in de Sint-Martinuskerk van Retie voor het kerstconcert Glow!a mysterieus night. Samen met de strijkers van Nome d’Arte en pianist Koen Wellens brachten we jullie in vervoering met sfeervolle liederen van o.a. Gjeilo, Whitacre, Lauridsen en Britten.

Sfeerbeelden A capella!

Tijdens het dubbelconcert A capella! 4-tune en D-Base gingen we 23 februari 2020 de toer op van de popmuziek. D-Base staat voor een deugdelijke avond vol hemelse slows en verduiveld pittige rock, de perfecte mix tussen licht gevleugelde melodieën en verrassend vurige meezingers. En 4-tune deed vrolijk mee. Teksten werden uit het hoofd geleerd, bewegingen en podiumwissels ingestudeerd en de glimlach op ons gezicht vastgeschroefd. Het leverde hele leuke reacties en kleurrijke foto’s uit het publiek op.

De verdere plannen rond ons 20-jarig bestaan vallen door de coronamaatregelen jammer genoeg in het water.

In 2020 en 2021 liggen de repetities stil en kunnen concerten niet doorgaan. Omdat we er erg naar uitkijken om te mogen zingen, knutselden we een muzikale groet in elkaar…

Eind 2021 zaten we in de laatste rechte lijn voor een kerstconcert, maar dit hebben we helaas moeten uitstellen. Tijdens de kerstperiode van 2022 doen we een nieuwe poging. Het concert O Fortuna! zal uitgesteld worden tot 2023.

Lees het verslag van een specifieke periode:

1999–20042004–20092010–20142015–2018recent