Op 22 en 23 oktober 2016 dompelden we onzelf en ons publiek helemaal onder in de Baroksfeer.
Het koor straalde tijdens het zingen van de vele snelle en vrolijke trekjes.
De klanken die het instrumentaal ensemble BachPlus uit hun instrumenten toverden waren hemels, de solo’s van Yves Van Handenhoven en Kai-Rouven Seeger inspirerend.
De kerk was sfeervol verlicht, de presentatie werd passievol gebracht.

Het was een intense totaalbeleving waar zowel de muzikanten, zangers als het publiek van genoten hebben.

retie-2

Meer foto’s van dit concert kan u bekijken op onze Foto-pagina.

Binnen enkele weken mogen we jullie opnieuw in de Sint-Martinuskerk verwelkomen.
Op zondag 18 december 2016 om 16.00 u. geven we samen met Vocarde uit Dessel een kerstconcert ‘Komt allen tezamen‘.De avond voordien, zaterdag 17 december 2016 om 20.00 u. brengen we hetzelfde programma in de Sint-Niklaaskerk in Dessel. Meer informatie zal u later terugvinden op onze website.

Noteer het alvast in je agenda en wees welkom!