Datum/tijd
10/06/2023

Sint-Odradakerk Millegem

Met heel veel goesting presenteren we jullie onze volgende uitdaging: O Fortuna! Een toepasselijke titel voor een koor met de naam ‘4-tune’! En we prijzen ons dan ook nog eens gelukkig dat we voor dit concert mogen samenwerken met het koor Couleur Vocale uit Berchem.

We brengen Carmina Burana van Carl Orff in de originele uitvoering met 2 piano’s, slagwerk en professionele solisten.

Orff beeldt het leven uit als een soort rad van fortuin. Motto van het stuk is: Soms heb je geluk, maar de dag erna kan je alweer helemaal in de put zitten. Het is daarom belangrijk volop te genieten van de momenten van intens geluk, want het duurt vaak maar even. (bron: Wikipedia)

De muzikale leiding van het concert is in handen van onze dirigent Bert Verdonck. Koen Wellens en Dagmar Feyen bespelen de witte en zwarte toetsen en het Percussie-ensemble Tessenderlo zal er duchtig op los slaan. Ellen Vanherck (sopraan) en Tom Van Bogaert (bariton) zullen hun hemelse stemmen laten klinken tijdens de Carmina Burana en enkele solowerken.

U bent welkom op 10 juni 2023 om 20.00 u. in de kerk van Mol-Millegem (Lindeplein). Tickets zijn te verkrijgen via 4tunekoor@gmail.com voor € 20 in VVK (€ 25 aan de kassa). Jongeren onder de 18 jaar mogen gratis komen luisteren.

Kan u 10 juni niet? Geen paniek, u krijgt een tweede kans op 11 juni 2023 bij onze collega’s in de kerk van Wilrijk. Tickets daarvoor zijn verkrijgbaar via www.couleur-vocale.com.