07/11/2009

Onbevlekt Hart van Mariakerk Zwaneven

affiche jubileumconcert 2009Beste muziekliefhebber,

We zijn er zelf van geschrokken, maar 4-tune bestaat dit jaar al 10 jaar! Het was een heel mooie periode van samen zingen, repeteren, concerteren, voorbereidingen op wedstrijden, maar ook barbecues, koorweekends en zelfs onlangs een heuse koorreis naar Portugal.

We hebben intens genoten van deze 10 jaar, en willen dit graag met jullie delen in de vorm van een jubileumconcert. Onze maestro, Bert Verdonck, heeft de 10 mooiste pareltjes uit de voorbije 10 jaar verzameld en daar 10 nieuwe diamantjes aan gekoppeld. Zo bestaat de helft van ons concert uit misschien wel herkenbare stukken en andere zijn totaal nieuw. Het zal een concert worden met muziek van Bach, Mendelssohn, Oltra, Rutter en diverse oude en nieuwe populaire songs.

Wil je graag meefeesten met ons, bestel dan gerust je kaarten bij een van de koorleden of via de kanalen hierboven aangegeven.

Dit geheel zal plaatsvinden:

• in de kerk van het Zwaneven, Steenweg op Mol 161, Oud-Turnhout;
  • op 7 november 2009;
  • om 20.00u;
  • voor de prijs van €11,00 in VVK en €13,00 aan de kassa (-14j gratis).

Tot dan!