27/06/2010

Organisatie: Gemeente Retie, roel.slegers@retie.be, 014 38 92 39, www.retie.be
Waar: Retie
Wanneer: zondag 27 juni 2010

Het laatste weekend van juni en het eerste van juli wordt er gefeest in Retie. De cultuurraad brengt meer dan veertig verenigingen en organisaties samen om iedereen te tonen dat Retie bruist van creativiteit. Retie ontdekken, genieten van optredens, zelf deelnemen of je kinderen zien smullen van activiteiten op hun maat: het kan allemaal tijdens de Forumfeesten.

4-tune brengt omstreeks 17.45u een concert in den Dries als afsluiting van het weekend.

Meer info

Vroeger vormde het Forum het kloppend hart van een gemeenschap. Op het Forum, de Romeinse markt, kwamen mensen samen voor een babbel, om inkopen te doen of gewoon om te genieten van de gemeenschap. De Forumfeesten dragen gemeenschapsvorming dan ook in hun hart. Alle Retienaren houden deze dagen best vrij in hun agenda, want hier moet je bij zijn!

Meer info krijg je de volgende maanden te lezen in de regiopers, op de gemeentelijke website en via andere informatiekanalen.