Datum/tijd
15/12/2012

Sint-Martinuskerk

2012 - Een andere kijk op KerstReserveer zaterdag 15 december 2012 en zondag 16 december 2012 al zeker in je agenda.

Dan biedt 4-tune u zowel muzikaal als via verhalen ‘Een andere kijk op Kerst’.

4-tune brengt een uniek kerstconcert in de Sint-Martinuskerk in Retie. Dit concert wordt een totaalervaring van muziek, beeld en woord die ons langs de geschiedenis van het kerstgebeuren leidt. Verwacht niet enkel koorgezang maar ook een wandeling langs de diepe wortels van het Julefeest. Het koor wordt begeleid door de harpiste An Van de Borre die een centrale rol heeft in de Ceremony of Carols van Benjamin Britten en verder een rode draad door het programma zal trekken. Andere koorpareltjes zijn er van klassiek tot jazz, van componisten als: Mendelssohn, Bach, Kodaly, Rutter, Bremer, Cunningham, en meer.

Hetzelfde programma brengen we op zondag 9 december 2012 in de Oude Abdij in Kortenberg en op vrijdag 14 december in Aarschot. De organisatie voor deze concerten ligt niet in onze handen.

Het concert op zaterdag start om 20.00 u., het concert op zondag om 15.00 u.

We hopen je op één van onze concerten te ontmoeten!