In november 2019 wordt 4-tune 20 jaar. Als verjaardagstaart serveren wij jullie een concertreeks van 4 concerten.

Op 21 december ‘19 bent u welkom in de Sint-Martinuskerk van Retie voor het kerstconcert Glow!a mysterieus night. Samen met de strijkers van Nome d’Arte en pianist Koen Wellens brengen we jullie in vervoering met sfeervolle liederen van o.a. Gjeilo, Whitacre, Lauridsen en Britten.

Tijdens het dubbelconcert A capella! 4-tune en D-Base gaan we 23 februari 2020 de toer op van de popmuziek. D-Base staat voor een deugdelijke avond vol hemelse slows en verduiveld pittige rock, de perfecte mix tussen licht gevleugelde melodieën en verrassend vurige meezingers. En 4-tune doet vrolijk mee.

Op 6 juni 2020 presenteren we het klassieke concert O Fortuna! Carmina Burana. Voor dit werk van Carl Orff reserveren we voor u een plaatsje in de kerk van Ginderbuiten.

Het apotheoseconcert Barok! Händel en Vivaldi in het voorjaar van 2021 wordt het sluitstuk van onze concertreeks, de kers op de taart.

Hou onze website goed in het oog voor de laatste nieuwtjes i.v.m. onze concertreeks.